OSS svar

Abonner på Anbud Direkte og du kan stille vår kundestøtte dine egne spørsmål.

Hva gjør Anbud Direkte bedre enn andre tjenester?

Hva som gjør Anbud Direkte bedre enn andre tjenester er hvordan vårt kategorisystem filtrerer anbudene og at vi manuelt leser igjennom av alle anbud for å forsikre oss om at du får relevante anbud levert til deg direkte på e-post.

I tillegg har dere tilgang til en rekke nyttige administrasjonsverktøy som kan hjelpe dere med bl.a. å legge til notater og sette påminnere. Det er også enkelt å videresende anbud til kollegaer, om en skulle ønske det.

Bestiller dere et varslingsabonnement hos oss, får firmaet ditt dessuten en erfaren kundeansvarlig som hjelper dere med å sette opp en varslingsprofil som er tilpasset din bedrift. Her kan du også velge å begrense søket geografisk.

Varslingsprofilen kan endres ved behov, ved at du tar kontakt med din kundeansvarlig på telefon +44 1224 650 791 eller gjennom ”kontakt oss” på nettsiden.

Trenger dere veiledning rundt offentlige anskaffelser eller har spørsmål om noe på nettsiden vår, er det selvsagt bare å ta kontakt med din kundeansvarlig som mer enn gjerne vil hjelpe deg med eventuelle spørsmål du skulle ha.